Apr 25, 2011

:: Dia Suami Aku ::

Ahad
23 April 2011
4.00 ptg


aku : abg nak pegi nega ( berniaga ) pukul brapa?
suami : cm besa...pkul 4.30 ptg...
.
.
.
.
.


ahad
23 April 2011
4.30 petang

suami : yang....abg pi dulu yer...
aku : hmm...abg tinggal yang sorang2...bosan la... ( sedih )
suami : yang makan...pastu yang tidoq naa....rehat la..malam ni abg balik....

.
.
.
.
.
.
.
tunggu...
.
.
.
.
.
bosan
.
.
.
.
.
.
tidur..zzzzzzzzzzzzzzz
.
.
.
.
.
.
.
.
ahad
23 April 2011
10.30 mlm....


pintu bilik dibuka.....encik suami duduk lebut disisi aku...menguis pipi...dan beri satu kucupan kasih sayang....Ya ALLAH....aku terlalu bahagia..... saat aku buka mata....nasib la memang betoi laki aku..hihihihi.....sedih aku tgk dia...nampak sgt2 letih...hurmmm.....

ahad
23 april 2011
11.00 mlm


suami : hye....abg balik dah....
aku : abg...yang lapar....( langsung x peduli laki aku letih )
suami : lapar? yang nak makan apa? roti canai nak??
aku : emm.....boleh la...
suami : nak brapa biji?
aku : satu dah la...dgn fresh orange
suami : satu jaa??? abg beli 2 nak?
aku : nak satu ja....
suami : okay..abg pi beli sekarang na...( beredar ke kedai naik moto )
.
.
.
.
.
.
isnin
24 april 2011
12.01 tgh malam


encik suami sampai rumah dengan bungkusan roti canai dan orange peel fresh....dia terus ke dapur..ambil pinggan dan hidangkan roti canai banjir untuk isterinya ni....aku?? aku makan tanpa tengok dia pun....lepas 2-3 suap baru aku perasan ada 2 mata yang sedang melihat aku makan dengan penuh sayu....YA ALLAH aku terlupa laki aku ada kat depan...lalu aku pelawa beliau roti canai banjir kegemaran aku itu...beliau menggeleng....lalu beliau ke dapur dan ambil bungkusan nasi lemak yang dibawa balik dari pasar malam....dan kami makan bersama....
.
.
.
.
.
.
lepas makan
.
.
.
.
.
.

12.40 pagi

aku : abanggg...yang nak muntahhh..... ( laki aku dok isap rokok kat lua rumah!! huhhh!!! )
suami : no respon ( x dengar kot....biarlah )
.
.
.
.
. BLUEKKKKKKKKKKKKKK.....UWEKKK...UWEKKKK...
..settle habes roti canai dan nasi lemak......
.
.
.
.
.
.

dalam bilik

suami : anak abah ni makan memilih niiiii ( sambil cakap dekat perut aku )
aku : abg ni...hihihih....
suami : abang susah hati tengok yang camni....abg nak buat apa pun abang tak reti...kita pi hospital la na...
aku : takmau......
suami : takpala..yang rehat la....
.
.
.
.
.
.zZZzzzzzZZZZZ

YA ALLAH...ini kebahagiaan yang aku cari selama ini...semoga segalanya dipermudahkan..kau kekalkanlah kasih sayang kami hingga ke hembusan nafas terakhir kami....aminnnn~





2 comments:

wana_abdul said...

bahagianya kak.wana.....tacinkkk wna....

diana said...

amin...:p