Apr 26, 2011

:: Aku, Suami & Moi Sup ::

...Assalamualaikum...


Isnin

26 April 2011

7.00 mlm


Sampai rumah dr opis....vroommmm!!!!! yeah beliau balik...hati berbunga =) i miss him h he miss me too...sebab tu dia balik dr pasar malam..huahuahua


wife : abg bwk balik makanan apa tu? banyaknya

hubby : mak la ni bagi.....(terus keluarkan makanan dan bagi adik beliau )


alamak...aku ingat makanan tu semua untuk aku..hampehhh~kikiki....


hubby : ni haa....moi sup utk yang...yang kata kalau makan sup tak muntah kan? ni haaa abg beli moi sup...

wife : moi sup???? erkk~ ( aku x makan sgt moi sup...hehehee )


8.00 mlm


aku lepak2 depan tv...baju pun tak salin lagi..mandi pun belum...hihihi


hubby : jom makan moi sup...yang tak boleh makan pedas2...nanti muntah...

wife : emmm ( terkebil2 tengok beliau )

hubby : makannnn...sedap tau ( sambil sebok masukkan moi sup dalam mangkuk )


aku hirup sikit2 moi sup...ala pedas la...aku nak sup macam mak aku buat....(ngada)


hubby : awat makan camtu? tak sudi kee??

wife : alamak....( sambil pulun dan pulun makan )


beliau duduk betul2 depan aku....dan makan moi sup beliau...aku?? camtu la..hirup slow2....akhirnyaaa..


wife : abang...tak habes...abg makan la...

hubby : laaaa.....em ok...


lepas makan....santai...aku ngendeng2 kat beliau...minta perhatian...saja gedik2 manja....


hubby : yang mandi tak lagi ni?

wife : sejuk laaaaa....

hubby : pi mandi la kak oiiiiii....sejuk apa....


pastu beliau nak gigit kaki aku kalo aku taknak mandi....noooooo!!! aku memang geli kaki sejak mengandung ni.....oke...i surrender....aku pi mandi....

.

.

.

habes mandi


hubby : haaaa kan cantik bini abg kalau dah mandi...ni tak..mcm hantu kak limah kalau tak mandi...( hampehhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! )

wife : senyum gedik2 sambil terketar2 kesejukan


then....aku rehat2 baring2 atas peha beliau....then aku masuk bilik...konon sejuk...akhirnya....ZZzzZZZZZzzZZ...sayup2 aku dengar " yang...abg pi pasar malam dulu".....

.

.

.

.

tak sedar...

.

.

.

tidurrr~


11.00mlm

.

.

.

dengar macam ada org balik...peningnyaaaa...sambung tidur...

.

.

.

12.30 pagi...


hubby : Assalamuaalaikum.....( sambil bisik dekat telinga aku )

wife : abg da balik??

hubby : da dekat 2 jam abg balik

wife : oohh..yang pening la ( tak buka mata pun )

hubby : takpala..yang tido oke...

wife : ZZZZzzZZZzzzzZZZZ


kesian suami aku...balik letih2 sepatutnya aku layan bebaik..tapi aku tido...tapi aku letih sangat2 sebab muntah...aku tau suami aku faham yang aku memang kuat tido..kahkahkah....mmg suami aku faham pun....dia selalu suruh aku tido....sebab tu aku gemok...kesian suami aku..hilang nikmat mendukung isteri setelah berkahwin....kikikikiki...tapi beliau pernah angkat aku okay....tapi pastu....."mak oiiii..berat gila.mati abg!!!!!!!!"...adesss....padan muka!!!!!!!kikiki.....


kepada suami tersayang.... I LOVE U SO MUCH..... thanx for being my husband.....muahh~






2 comments:

mOoN said...

bahagianya...tahniah bakal jadi parents... :)

Wana De'Amor said...

@moon
tengs~