Jan 2, 2011

::GEMOK vs LEGGING::

""ish...tak payah pakai la! rasa macam tak elok la! seyes tak elok! buruk benor nengoknye!! T__T""

maaf la yer...cuma nak luahkan rasa ketidaksukaan kepada legging....sory to say...orang yang berbadan besar macam aku ni serius tak elok pakai legging!!! betis dah la nalaaaaa punya balak! peha takyah cerita la!! ayam daging!! lagi nak pakai legging ke? ish..malu kat orang laaaaa!!! kalau kecit comey macam Intanurulfateha tu takpe la kalo nak pakai legging...ini ka bapak baesaqqqqq!!! punya kaki nak jugak pakai legging~ der!! tak salah nak berfesyen...tapi jangan sampai memalukan diri sendiri...buat jadi bahan ketawa orang je!! ish....tengok ni!



tak rasa macam buruk gile ke haa?? ish...

sory la kalau entry kali ni ada yang terasa hati..tapi ikut pandangan aku la...kalau kau kecik, molek, kurus suka hati la kau nak pakai apa pun, tapi kalau kau gemok cam aku ni ha...dah2 la..tak payah la nak terlalu mengikut fesyen sampai kau memalukan diri kau sendiri.... kau pakai legging...lemak2 tepu kat paha n betis kau tu berketul2 nampak macam pic kat atas ni... ish... nak muntah ijau aku tengoknyeee!!! adesss!!! dahtu kau pakai legging ketat maut ni...kau pakai plak tudung!!! der......baik kau bogel je oke!! sama ja~

p/s : sory la kalau hampa terasa hati ye...takda niat nak mengata atau mengutuk....aku just luahkan apa yang aku rasa ja....fikir-fikirkan dan selamat beramal...=P


7 comments:

♥yaya budak suka embun♥ said...

hahahaha
kalau kami pakai legging mesti kna hawin ngan pak mael
muahahaha

YUL said...

hahaha, peh, tak boleh blah la, siyes mmg buruk kalau pakai, muahaha

iszieylyanziy said...

lah,gemok ke???cam tak je?

Wana De'Amor said...

::yaya::
~pak mael kami pnmesi hawin kamijauh2...huhuhu~

::yul::
~jgn bg bini pakai nt yer~

Wana De'Amor said...

::isziey::
~ye gemok betul2....huhu~

aisya said...

xkisah gemuk ataw kurus, legging itu haram bg wanita islam. smoga sapa yg menggemari legging nie, bwk insaflah :)

yg gemuk dh mmg sah2 buruk nye pakai, nak jugak pulun pakai.

Wana De'Amor said...

::aisya::
~pakai legging umpama bogel jela...err...bukan pandangan saya..ade baca kat satu entry ni..hurmmm~::