Jan 2, 2011

:: GEMOK vs COMEL ::

hye..salam...hurmm...ada baca tak entry pasal Gemok Vs Legging tu? aha...bila aku sebut yang aku ni GEMOK...ramai yang kurang percaya...yela..sebabnya..asek letak pic muka je kan... hehe..bila aku baca komen Cikgu Iszieylyanziey (susahnya nk sebut nma cikgu ni) yang macam kurang percaya bahawa aku ni sememangnya gemok.....jom kita tengok pic2 aku yang dapat membuktikannya.......hihihi..

Gemuk Itu Comel ( GIC )


GIC 1


GIC 2 ( Ilusi Berposing )



GIC 3
( sembunyi gemok dgn warna hitam..hehe )


GIC 4
( sebab tu x mau pakai legging =.=)


GIC 5
tak boleh selindung dah..kikiki~


GIC 6
hehe..kena paksa karoke...



GIC 7
Bolaatttttt!!!!! huh!!!



GIC 8
Latest me!!! hehehe..still gemok!

hehehe..ni jela pic2 yang jelas kegemokan Wana de'Amor...actually dah berjaya turunkan dari 83kg ke 76.5kg skarang ni...tinggi rendah hanya 160.5 cm je... apa pun...bersyukur kerana ALLAH kurniakan aku kesempurnaan..aminnnnn~

p/s : kalau perasan..suma baju hanya ada warna hitam dan merah..hehehe...fav colour maaa~

4 comments:

Novelgurl said...

comel ^^

Wana De'Amor said...

::novelgurl::
~tenkiuuuu~

iszieylyanziy said...

hehehe,,ok what,,xde lah gemok sgt pon kan,,,

Wana De'Amor said...

::cikgu iszieylyanziy::
~ye ke? hehehe...still obes tuh =.=