Jan 6, 2011

:: Best Gile Dapat Masuk Paper wehhhh!!!! ::

yeaa..yeaa..harini cuti...esok pun cuti...campur weekend..jadi 4 hari aku cuti..sedap gile la bangun lambat *kantoi dah la aku!!!~ aha...ada aku kesah? saja je nak habeskan cuti ganti....minggu depan cuti lagi...cuti utk persiapan tunang..minggu ni nak buat hantaran....hehehe..aku buat sendiri kau! so harini saja je aku nak tayangkan hasil kerja merapu aku semalam kat FB...skang ni kan ada application Newspaper tuh...apa lagi der! aku buat onar la kat member2 aku...Mr.Ch pun kena...kihkihkih..jom usha sat~

tadaaaaaaaa............

ni member aku nama dia Padil..pic kartun tu dia buat sdri pakai CS3..power lah..dia suka kata kat kereta Satria adik aku bunyi cam enjin motoboat...
amik kau padilll~



ni besties aku msa sekolah menengah..dia nak kawen dgn org Terengganu..
so aku suruh dia jadi tokey kepok lekor~hhehehe


ni Opismate aku..gila howwttt la dia..anak sorang...tapi org sllu ingat dia x kawen lagi..demmm!!! yg baju ijau tu laki dia....hehehe

Ni kak kerull owner qasehsufi.blogspot....dia ni mmg gila memasak n beli baju~
dia ni jurulatih cm aku gak..besties gak ni~

ni sepupu aku...dia cas RM30 utk sapa2 yg nak ronda KL nek keta dia..hehe


Ni besties aku..baru kawen..cantek maaa~

ni pun besties aku gak...dia ni selalu pi aerobik...kehkehkeh

ni adik bongsu aku..aku panggil dia hantu gigi sebab dia tadak gigi


hehhee..Mean Maewl ni adik no 2 aku..dia janji nak belanja aku Proserity~hehe


Diyla ni Adik No-3 aku...bantal dia kena bakar sebab dah teruk..sapa suruh lempaq merata..haha~

Ni plak ayah aku..beliau baru je dapat Anugerah Inovasi 2010
Kategori Pegawai Penerangan Daerah ..tahniahh ayah~


hehehe..yang ni sapa x kenal..Mr.Ch kesayangan....berdebarrr~


the last one is aku saja menggatai~akak2 opis aku kata aku mcm Sharmila Tagore...kalau x tau tanya Incik Google~

p/s : heheeh..amcam? kalau sapa2 nak buat jugak..boleh tengok kat Fb aku..ngeee~


6 comments:

♥yaya budak suka embun♥ said...

fuyyohh
haha

aZIEra itu aKu.... said...

hi3....fb kn...:)

Faraa Cullen XD said...

mak aii !
ley caye kerw neiyh ?
haha :P

YUL said...

haha, yg ni app fb punya kan.

Wana De'Amor said...

kehkehkeh...aah ni fb pnye...farra kalo nk caye pun takpe..hehehe

YUL said...

haha, patot la macam pena tgok.