Dec 31, 2010

:: Semua nak Hitam ::

hyep....Selamat Tahun Baru 2011 bloggers...sat ja kan rasa tahun 2010...dah nak masuk tahun 2011...alhamdulillah..azam tahun 2010 aku dah tercapai...haha...azam apa? ni kes gatai punya azam...aku berazam nak ada boyfren...kehkehkeh..yayyy aku dapat boyfren....dah nak jadi bakal tunang aku pun...so azam tahun 2011 adalah ~ KAWEN ~ *wink*wink*

haihh..cakap pasal kawen...tunang ni..lagi 2 minggu ja weyy!! 2 minggu sahaja aku akan bergelar tunang kepada Mr.Ch kesayangan itu!! alhamdulillah...nervous der!!!tak sangka la pulak aku akan bertunang seawal ni..sebab rancangnya bulan 2...masa Gong Xi Fa Cai....tapi dah dorang nak awal...aku layan jaaaa~hikhik...

so!!!!! no preparation lagi!! confirm tarikh tunang 15 Jan 2011... aku dah buat list untuk majlis tunang nanti..err...tak buat besar2 kot..just simple n nice sudah...x baik membazir ni...ahaks~ kesimpulanyya...baru 10% persiapan tunang...mayb esok or lusa baru aku nak pegi tengok barang2 untuk hantaran...baju tunang?? yeahhh~ dah beli....aku pakai simple2 ja...tema??? op cosss la hitam!! mata aku ni memang dah tak boleh nampak kaler lain dah...hitam!! hitam!! so aku dah beli baju jubah kaftan di Pesta Pulau Pinang..murah gila beb!!!! kalau kat butik biasa ni harga menjangkau Rm100- ke Rm200...tapi aku dapat harga lelong kat Pesta Penang semalam...tak sampai RM100 pun..ahaks...design bagi aku cantek la...cuma aku mayb nak jahit manik sikit kot...hehehehe..so gambar baju tanak publish lagi..biarlah rahsia..weee~

dah..sini je kot..heheheh~


4 comments:

Syed Hilmi Syed Yahya said...

selamt tahun baru...!! wah,,,dh nk bertunang,,,tahniah2...semoga kekal hingga ke akhir hayat...

iszieylyanziy said...

selamat thun baru dan selamat bertunang :)

nur idientee abd halim said...

tahniah adik akak sayang sorang nie....selamat bertunang ekkk....akak sentiasa doakan yg terbaek untuk adik akak nie....

Wana De'Amor said...

::syed::
~makasihhh

::iszieylyanziy::
~selamat thn baru...thanx

::akak yantie::
~maceh akak...sy doakan akan juga