Dec 27, 2010

::Debaran Hari Esok ^_^::

helo..salam petang...wehh! penatnye keja harini..=( dari pagi sampai petang mengadap kerja..buat claim...sedar tak sedar..bulan ni 9x aku outstation der! gila betoi!! ulang alik ke Jerlun...pergi UPM utk exam...buat Pemantauan Latihan Amali...fuh! mau claim aku riban2 bulan ni...confirm kena potong! paham2 ler ujung tahun~haihhh..nasib la wana....ceit!!ceit!!

al kisahnya..aku begitu la tidak ketahuan..tidak keruan...berdebar...segala benda aku rasa sekarang ni...whyy?? whyyy?? ye..debaran menunggu hari esok! adessss..ada apa dengan hari esok? aha..biarlah rahsia...

yang pastinya..esok PENANG TAKDAK AYAQ!!!! ni lagi la masalah!!!! adussss...apsal la esok jugak perkara itu nak berlaku?? tapi....aku tak mampu menolaknya....hurmm..insyaalah..semuanya akan oke!

yang pastinya..mak ayah aku dah kalut tadah air, kalut segalanya....ergh! pening aku...esok aku amik cuti je sebab nak menghadapi detik2 debaran itu...apsal? sure korang ingat aku nak bertunang kan? heloo!!! belum lagi oke!..esok hanyalah.........emm...esok jela aku bagitau ye...^_^

esok...esok..esok....esok...debaran hari esok~ tungguuuuu~

1 comment:

sObA said...

haha..wana buat suspen plak;P