Nov 28, 2010

::tak habis2 rokok::

assalamualaikum cikgu! aha...hye..helo..kabare? ouch . letih sangat2 oke..baru je balik dari Family Day Jabatan Penerangan Perak...ouhh..sooo happening...tapi..malangnya..muka aku dah gelap a.k.a hitam sebab kena angin pantai..seriously tak kena sangat panas tu..tapi maybe sebab angin pantai la kot..oh no! no no no!

oke...hari ni punya post bukan nak carita pasal Family Day...tapi pasal Mr.CH yang sengal!! phewww~ beliau memang sangat2 sengal "abg mintak maaf ye...yg kutuk ckit je..kutuk depan2 ni"..oke berbalik kepada beliau...yaaa~ sangat sengal..ouch! ouch! eeeeeeeeeeeeeee....

alkisahnya aku bermesej2 la dengan beliau semalam...yela..sebab beliau dah habes kawadnye..harini balik la..dah OTW..mesej punya mesej..aku bagitau la yang ni :

aku : abg..mak suruh yang beli siap2 barang hantaran..

mr.ch : aik? nak beli apa ek?

aku : entah la..yang pun mana la tawu..mayb kasut ke..jam ke...hurmm

mr.ch :jam? abg mana reti pakai jam...

aku : tu la pasal...entah la...nanti la kita pk...he

mr.ch : ala...abg senang je...beli je sebundle rokok buat hantaran..senang cita..hehehe

aku : *&%$^**()%$#@&&**

haaaaaaa....ini la yang aku katakan mr.ch tu sengal orangnya...dalam kepala otak dia tu takde benda lain yang dia pk melainkan ROKOK!!! eee..geram betul la aku!! haritu stop la kejap benda tu sebab dia makan NIKUITIN tu..alhamdulillah la...aku ingat dia nak terus stop...cehhh!! kejap je dia makan..pastu merokok balik...cmne la aku nak buat niiiiiiii!!!!! ish!
dah sah2 amaran macam2 kat rokok tu...tak jadi jugak..rokok naik harga pun tak jadi jugak...tapi ade jugak dia fikir nak behenti sebabnye rokok mahal sangat..cuma kekuatan dalam diri dia tu kurang...YA ALLAH....aku kena usaha jugak..hurmm....

No comments: