Nov 28, 2010

::ada aku kesahhh??::

hye..hye..hye..salam semua..nak berleter lagi boleh? oke..pasal GEMOK..ya..saya memang gemok..ada aku kesah ke aku ni gemok? wehhh!! kau ingat kau kurus tu kau sihat ke? helo..hidup dalam dunia ni jangan menghina...gemuk ke..kurus ke..semua ciptaan ALLAH...aku ada kelebihan aku..dan kau ada kelebihan kau...wahai orang kurus..selim cantik macam model...jangan menghina kaum kami yang gemok ini.....gemok2 aku pun ada jugak orang sayang aku...kau apa ada? gemok2 aku pun aku ada kerja tetap..ada gaji tiap2 bulan..kau ada??

aha..ya..saya sedang marah ni . marah sangat...sebabnya ada "sumone" ni berkata seolah menghina..ya bahasa sialnya macam ni " gemok2 ni kurang sedap mata memandang, cam dugong" ouch . ouch . bangang tak? ya sangat bangang! apa kau ingat aku ni sedap ke memandang muka kau?? weh....dengan perasaan tak kisah aku mengatakan aku juta2 kali lagi cantik dari kau la mangkok!! ( ni member aku yg cakap )... tau la kau selim cam model kan..tapi kau takda hak mengutuk org gemok! demmit!! yeah..bila aku terasa macam nak maki..aku akan berkata sebegini "pegi mampos kau kena langgar treler" opsss.....


astaqfirullah....sudah ya wana..yang pasti what u say u will get back la perempuan...sekurang2 kurangnya...aku dah nak kawen derrr..kata-kata kau langsung tak menggugat aku..i know my self well..org sayangkan aku bukan sebab rupa paras aku..tapi sebab attitude aku....ya memang kau ramai peminat...tapi ada dorang bisik2 kat aku..."perempuan ni taraf skandal aku je..nak buat bini? no way..mak aku tak suka terdedah2"....opssss~itu yang orang anggap kau..tak malu ke???

bukan niat aku nak mengutuk...tapi sumtime org kurang ajar perlu diajar..kuah kari kurang garam pun perlu tambah garam kan..ni kan pula manusia...hey . jangan sombong dengan apa yang ada...pheww~


No comments: