Nov 30, 2010

::hensem dari Fahrin Ahmad::

hye..helo..salam..apa khabar..hehe...lama jugak blog walking tadi...tengs ya pada sesiapa yang sudi jadi follower blog saya yang tidak seberapa ni...actually takda apa sangat pun nak tulis harini..just.........
.

.

.

.

.

.

nak share kegumbiraan saya kerana setelah lebih seminggu akhirnya dapat juga jumpa kekasih hati intan payung pasar malam ku itu...hehe...Mr.Ch la...jumpa pun kejap je tadi....ya sesungguhnya ada perbezaan sikit dengan beliau...bak kata orang utara "meqelit" kahkahkah...
tapi aku tak bleh blah dgn ayat Mr.Ch tadi

"alaa...abg ni kalo putih la kan..kenal x pelakon Siong tu..nama pa? Gambit? haaaaa....Gambit tu kurang hensem sikit ja dari abg! Fahrin tu jatuh no.10"


perghhh!!! aku memang tak tahan dengan ayat tu...Mr.Ch kesayangan aku tu kata dia lagi hensem dari pelakon cerita Siong si Gambit Saifullah tu...pulak tu dia kata si Fahrin Ahmad jatuh No.10...dia memang dengki kepada jejaka yang aku minat...ahaks..apa pun..wahai kesayanganku Mr.Ch..sememangnya hanya kamu yang teratas dalam hati saya...i lap u lahhh..aiseh malu~

dah2....so esok aku akan ke Jerlun..macam biasa la..melaksanakan tanggungjawab terhadap kerjaya...so stop jap berbloging selama lebih kurang 2 hari...i will miss my blog..huuu T____T..I will be here back on Thursday..so semua jaga diri ya..i lap u lah..mmuaahh~


No comments: