Jan 29, 2012

:: Bini BERANAK, Suami BER** ::

..Assalamualaikum...

ini cerita sorang kawan kepada Mr.Ch ni...

alkisah~

bini Encik Z sakit nak bersalin....dah terbukak 4 cm, terus masuk labour room...mcm biasa la bila masuk labour room ni...pabila si ibu tiada apa2 tanda nak bersalin cthnya turun darah atau pecah ketuban..benda 1st doktor akan buat, bagi pecah ketuban...euuuuuuu....aku dah rasa...x suke!x suke!

then bila saat2 bini Encik Z ni sakit sangat...Encik Z pun menenangkan isterinya....mungkin macam ni la dialog mereka

"Ya ALLAH sakitnyaaa"

" sabar yang...sabar....tarik nafas"

then..bila dah sampai masa nak keluar...si isteri ni pun meneran la...yang Encik Z di sebelah pun sibuk ajar isteri meneran...

" hiyarhhhhh!!!! teran camni yang...hiyarghhhh"

tiba-tiba

Encik Z rasa ada sesuatu yang keluar....hihihi

rupanya Encik Z terberak dalam seluar masa bini dia tengah bertarung nyawa utk melahirkan anak...hahahahaha

tapi tu la..kasih seorang suami..dia x peduli taik yang sedang memenuhi seluarnya...dia tetap di sisi isteri tercinta sampai la isteri beliau selamat melahirkan anak perempuan....

tamat...

dia boleh buat...korang boleh?

8 comments:

LaLa mhdnor said...

hahaha
bongok betul la suami dia :P

myfirdz said...

kelakar betul citer ni??? kisah benar ke ni???

naiemah_ramli said...

hihihi..alamak...ksian si suami tu..hihi

Noraim said...

ekeke. kelakar si suami neh. haha.

misyamissyou said...

hahahahaha! aduhaiiii xtau dah nk komen pe..asik gelak je ni

capt. keon alhan said...

gelak guling2...terbaiklah akak!

Yasmin Aris ♥ said...

HAHAHA . kelakar !!

pinoc said...

ALAMAK! TERBER*** dlm seluar... haha, mungkin si suami terlalu bersungguh semasa meneran