Jan 26, 2011

:: wana yang kurang ajar ::


hey..salam..lama x update blog!! mood skrang!! BENGANG TAHAP SETAN!!!!! kenapa? sebab kau la bangang!!!! ~ eee...memang aku mengamuk habis-habisan la tadi..sampai lebam kaki aku tendang kerusi!! kau ingat aku darah manis aku tak reti marah?? aku nak jaga elok2 perangai?? sopan2 ala BAPOK?? p mampoihhh hang!!! hey!! AKU JADI DIRI AKU SENDIRI!!!! aku tak puas hati aku cakap!!! cakap belakang dapat pa??? betul2 buat aku menyirap la!!! keja pun keja jugak baiii!!!! jangan sampai KEBAJIKAN orang bawahan langsung tak diambil peduli!! wehh...walaopun aku tak kawen lagi!! ingat aku tadak family?? tadak mak bapak??? be profesional la!! kalau nak suruh org bekerja dengan baik!! jaga la sama kebajikan orang!!! INGAT KAMI ROBOT KAAAAA????????? seminggu berkampung sampai tak kisah hal rumahtangga!!!!! nak suruh keluar lagi ON DA SPOT????? betul2 SIAUUUUUUU laa~cuba mai dok tempat kami sat aihhhh!!! CAKAP SENANG LAAA!!!! tak kena BATANG IDONG!!!!! what u do u get it back la!!! jangn hampa perdajal kami cmni hampa akan selamat!! aku sumpah satu hari nanti hampa akan lebih teruk dari ni!!!!!!!! hampa buat kami susah!!! 30 kali ganda hampa akan susah nanti!!! tunggu laaa!!! kang aku pakai bomoh siam santau hampa satg dosa pulak kannn?? la aku doa la supaya ALLAH jaga kebajikan aku dan kawan2 yang dah nak GILA dengan keja GILA hampa!!!



p/s : sory semua...aku emo habes harini...kenapa? aku dan mereka je tau..yang pastinya....dosa aku bercambah2 harini sebab maki orang! sekian! jangan kau pun mai carik pasal dengan aku kalau tamau makan maki!!!

4 comments:

ecah..merangkap anak cik nan said...

wow..marah betol ni..sabo ye cik wana....

Encik Blogger said...

nie marah ni.. xpe xpe... mr.CH ade..g jumpe die.. mesti tenang balik. orang atasan tu tak patot..

Wana De'Amor said...

::ecah::
~habis sabo dah ni..huuu

::mr.blogger::
~Mr.Ch pun kena mrah jugak..cian dia..hikhik

NuSaNa NoSa 91 said...

woooo~ dasyat.. relax2.. cool down.. bila dia wat mende yg ktia xsuke, akan ada org wat mende yg dia xsuke gk.. hukum karma.. cool ea?? senyum la.. ^_^