Mar 8, 2013

::Entry Mengantuk::

...Assalamualaikum...

huargh! mengantuk...tapi mata tak boleh lelap.....aku masih menunggu...tunggu khabar berita dari suami tersayang ( cheewah khabar berita!! )..padahal suami aku balik Sungai Petani je kot! hahaha...bajet syahdu sgt la! pui! kihkihkih

selagi tak sampai SMS "abang dah sampai"..selagi tu aku tak boleh tidur..cepat la sms woi! mengantuk dah ni !..

Anak-anak dah tidur....bosan ! jadi aku menaip...apa yang aku taip aku sendiri belum pasti apa isinya...

Terkadang aku fikir...adakah lelaki sememangnya jenis susah untuk tunjukkan perasaan? macam my hubby...ego? tak sangat rasanya... malu? Mungkin.... tak sayang? i dont think so..

Hmm..teringat aku SMS kami petang tadi.... suami kesayangan tu tengah syok tengok tv.. aku temankan anak2 tidur dalam bilik..lantas jari jemariku laju menaip SMS utk suamiiii kesayangan tu!!!!!

Isteri : Ikan Seludu, Ikan Yu... Saja Nak Ucap... I LOVE U...

Habes romantik dah aku tembak!!!

Dah camni dia reply !!!

Suami : Jubur U, Jubur I... Thank You!! 

Aku hanya mampu geleng kepala... haihhh..suami...suami...

but i love the way he is ! romantik jiwang karat sangat pun satgi aku geli!

dahla..merepek!!! mengantuk ! assalam...

No comments: