Dec 16, 2010

:: Gempar Aksi Panas 2 Beradik::

sedih..sayu..geram...marah..kesal..kecewa...bila tengok paper Metro hari ni..korang baca tak? NAUZUBILLAH.... perasan tak..isu buang bayi dah datang balik..hari2 ada cerita pasal buang bayi sana sini..awat hampa ingat bayi tu macam tisu hingus ka nak suka suki buang!! bengap susu betul puak2 ni..hang nak main pakai kondom la bodo!!! ops...

so harini bukan nak cakap pasal isu buang bayi..nak berletiaq pasal kes Aksi Panas 2 beradik...masyaalahhh...apa la nak jadi budak2 zaman sekarang ni...kalau nak tengok lebih info..boleh klik [sini]

ni pic yang aku dapat dari Metro..kredit to myMetro


dah la kat Butterworth...malu org Penang oi!!! yang best tu..ada pulak hamba ALLAH yang rakam kejadian tu...bermakna disini...sememangnya rakaman aksi tu dah dirancang..disebabkan..rakaman tu diambil dari pelbagai sudut....pulak tu disyaki mereka ni adik beradik!!! adik beradik wehhhhh!!!! boleh jadi wali tu!! sumbang mahram!! ish..takut n sedih sangat2bila baca =(

ada pelbagai spekulasi la lepas aku dengan geng2 opis aku gosip, ada yang kata budak2 ni dipaksa la..ada yang kata, kawan dorang tolong rakam, lepas tu 'makan' sama2 la..ada yang kata..sindiket la, macam2 la..apa pun..hanya mereka je tau apa sebenarnya yang berlaku.... yang paling aku kesali adalah...umur budak2 tu baru je dalam lingkungan 11-13...muda remaja lagi wehhhh!!! kalo yang laki tu, umur 11 tak baligh lagi....astaghfirullah~

siapa patut dipersalahkan??? lu pk la sendiri!!!!!

3 comments:

kembatolo™ said...

dasat dasat.

iniialahaku said...

mai ni ceq nak beletiaq...apa nk jadi dgn budak2 ni..hinguih pon dok mleleh lagi.dunia xtrblik,tpi manusia yg trbalik...

p/s:da vdeo dak?nk tgk gak..hahaha

Fxysche Nas said...

Mohon di jauhkan dr semua ni..
moge2 terbuka2 pntu hati mrk utk bertaubat.aminnn