Nov 4, 2010

:: Photoshoot Punya Cerita ::

helo...mlm ni saja belambak2 post..busan punye pasal..cari n cari jugak benda utk dipos..bekalan masa hadapan..kuikuikui...saja nak publish pic2 aku photoshoop dgn my best buddy..Pn.Rahaya...err..baru dpt title puan..dan akhirnya aku jugak CIK..!! ergh!so...jenguk2 la ye...Pn.Rahaya mmg gila snap pic orang..so model sambilan dia adalah aku...kami sama2 pergi Kursus Fotografi...dia menang utk shoot terbaik..dan aku pulak menang utk penulisan terbaik..sesuai la dgn hobi aku skng ni..menulis blog..hehe..oke jom ushaaaaa...

edited by : Cik Wanna
Captured by : Pn.Rahaya
Location : RnR Bajan Ajam, Pulau Pinang



background bukan toilet oke! ramai salah sangka ni!.haihhhh

sila jangan tengok!!

shoot candid cari Aya...nice sgt2...mood : kuciwa gile! hahaha

kesimpulan yg dpt aku katakan : muka xleh dikomersilkan..maknanya..x layak jadi model..haha!!

nice angle kan..ish..aya...aya..pasni dh takde kawan nk bt cmni..dia da kawen..huaaaa T_T

auuuu...cak! ntah apa...huuu T_T

p/s: sampai sini je kot tayangan gambar ni..ada lagi sebenarnya..cuma tunjuk hasil editing aku pakai picnik je...photoshop ada jugak..ha nt aku post plak hasil editing photoshop aku..kuikuikui

No comments: