Nov 12, 2010

Perampas!!!!!!!!!!

salam....haizz! mcm dah tersasar dari tujuan sebenar je blog aku ni..takpe la..janji aku ada jugak post kan...aha..SHARING IS CARING... errmmm...cakap pasal sharing is caring ni..korang de tak dengar Hot.fm pagi tadi...pagi ni dorang bincang pasal TAK SANGKA...dorang dapat tajuk tu bersempena dengan berita kematian Vokalis kumpulan Fotograf- Shamrin...
.
.
.
.
INNALILLAH..AL-FATIHAH utk beliau...........

oke..berbalik kepada cerita "tak sangka" ni...memang banyak perkara dalam dunia ni berlaku tanpa disangka-sangka kan...aku pun tak sangka yang Mr.CH pernah duakan aku dulu....opssss..ni story lama...alhamdulillah segalanya dah oke..mungkin berkat doa dan kesabaran aku...ini ujian dari ALLAH...hurmmm....

pagi tadi ada aku dengar sorang perempuan ni call Hot.fm...dia kata dia x sangka yang bos dia yang millionaire tu lamar dia....perghhh!! sory to say..STATEMENT POYO OKEEE!!!!! dahtu bila DJ tanya dia terima tak..dia kata dia tunggu bos millionaire dia tu balik haji..seblum tu dia story bos dia tu pegang tangan dia n melamar...aku gelak guling2 bila AG cakap cmni " hah?? dia pegang tangan awak? dia nak pegi haji kan??" err..lebih kurang cmtu la ayat dia! hahahaha....mmg lawak!

Then pemanggil tu cakap...dia mungkin akan terima lamaran bos millionaire dia tu kalau bos dia melamar dia lagi lepas balik haji ni...pastu si FF tanya la..." dia bujang ke"...dan what u aspect perempuan ni punya jawapan???
.
.
.
.
aku bajet dia kata bujang la! but NOT...dia jawab cmni " masalahnya takk...dia dah kawen " OMG!!!!! laki orang oke!!!!! pastu geng2 DJ ni cam tekejut la sbb bos millionaire dia tu laki orang kan..theh FF cakap..hey..u ni perampas la...pastu dengan POYO gileeeeee perempuan ni cakap....ALA BINI DIA DAH MENOPAUS DAH!!!! makkkkk oiii!!! ckup kurang ajar oke ayat dia tu!!! sangat2 aku benci perempuan cmni!! eeeee yuckk!!! dah takde orang lain ke??
.
.
.
.
jadi kesimpulannya di sini...bukan laki saja tau gatai...benda kes2 curang ni takleh nak salahkan laki 100%...BUT ! yes la...mmg la laki yang mulakan...tapiiiii!!!! kalau kau tau dia tu ada anak!! bini!! yang kau g layan watpe perempuan oiiiii!!! ee...aku mmg ckup2 MENYAMPAH jenis betina...( aku mmg gelar prempuan jenis ni betina )....yang mmg tak sedar diri! weyyy!!! itu laki orang laa...kalau ye pun laki tu mampu! what do u aspect from him?? DUIT?? materialistik gila!....serius aku meluat!!hoooo~ berasap je aku kalau cite bab2 rampas merampas ni... bagi aku la kan..PERAMPAS MEMANG JAHAT...sebab aku pernah la cuba menjadi perampas..dalam hati aku tu hanya ada perasaan benci dan dendam..aku hanya nak memusnahkan hidup orang je...sangat jahat kan! nauzubillah...aku tak sanggup...dan aku keluar dari dunia perampas..thats why la...aku faham apa yang perampas nak!

apa yang dia nak??
MUSNAHKAN HIDUP ORANG...

dah2..lagi banyak aku cakap..lagi banyak dosa aku mengutuk geng2 perampas ni..mudah2an insaf la ye puak2 perampas ni! aminnnn...

p/s : sapa2 yang x berkenan dengan statement aku ni! sila tinggal komen! sapa berkenan..sila tinggal komen jugak oke! muaaahhhh...


No comments: