Nov 22, 2010

::4 BERADIK MENGGILA ::

salam...yaa..mood hari ini mood mahu menulis blog...bukan ada apa story sangat pun..sja nak share pic adik beradik gila...bukan senang hampa nak tengok pic HUDUH kami..kahkahkah...maaf ye Mean Maewl ..... Nur Diyla ..... Alyaa Yasmin ... aku tak dapat menahan diri aku dari pengupload pic kita dalam blog aku ni...kalau aku upload dalam Fb satgi hampa marah....kehkehkeh..

....................

so korang semua tengok2 la ye..pic menggila empat beradik sementara menunggu mak ayah kami pergi survey kereta...ohoiiiiii~
.
.
.
.
.
.

GILA 1
kegilaan dimulakan dengan aku! sila jangan kutuk! sangat HUDUH!!!


.
.
.
.
.

GILA 2
Aksi Ju On dan sewel2

.
.
.
.
.


GILA 3
Aksi bengang tahap mangkuk!!!

hehehe.....dari kiri...cik wana de'amor...tengah2 yang ska inteprame tu..cik mean maewl, my 2nd sis...yang pinkly sewel tu..Nur Diyla..my 3rd sis...dan yang tak disensor tu..my cute little sis..Nur Alyaa yasmin..6 Y.O...sangat banyak akai....

pabila kami menggila...memang macam ni..kalau kami gado...lagi teruk dari ini...kalau kami gelak...sangat mengerikan...pabila kami tido.....aman seluruh alam....pabila kami makan.... sisa pun takde tinggal....ini la kisah 4 beradik perempuan...ya kami semua perempuan..hihihi

p/s : wahai2 adik2 saya..jangan marah haaa~

No comments: