Oct 30, 2010

::tolong ingatkan aku::

Bila dengar lagu tolong ingatkan aku ni...teringat kat my CH...dulu dia pakai calleringtone ni....xde la dulu sangat...baru je pakai....tapi, dah x dapat dgr dah lagu tu..sebab simkad lama dah dipatahkan..sayang betul.......


kenapa patah???
....berlaku sedikit pergaduhan dgn CH....

dimana???
... Kedai Seri Maju, Jalan Tuanku Hamimah....

gaduh kenapa??
.... aku la cari pasal!!!...

pasal apa???
....aku men henfon dia...aku terjumpa nO telefon si M..pastu aku tanya dia...knp simpan lagi!!! pastu dia kata dia terlupa delete!! aku terus2 tanya...ada jumpa lagi x??...dia kata tak jumpa dah....aku push dia lagi...pastu.............dia mula naikkan suara!..bengang dah!!!...

lepas tu apa jadi???
..... dia amik henfon! dia baling keluar kedai...depan2 orang...nsib org x ramai

dahtu??....
..pegi bayar makan...dia ke kereta...aku suruh dia amik fon..dia taknak...aku pegi kutip! malu~...


laaaaa...then???
....balik! dia patahkan simkad! sebab dia kata aku x percaya dia...hurmmm~ yela aku salah...
.
skrang cmne???
..entah la....harap2 oke!...

jadi lagu ni untuk kamu Mohd Yusfanizal Mohd Yusoff...im sorry..
im soo sorry....


Tolong Ingatkan Aku...

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi

Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama

Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari


Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak

Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar

Dengan kasih memeluk rasa

Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita

Read more: http://www.liriklagumuzik.co.cc/2010/05/lirik-lagu-tolong-ingatkan-aku-ana.html#ixzz13qVSkvEY

4 comments:

Chenta Momon said...

haishhhh.....

Wana De'Amor said...

awat yang?

ana raisha said...

kih kih lawak seh

Wana De'Amor said...

haha..tawu takpe...sgt2 kelakar..yg bestnye...esok tu dia ajak lagi pegi makan kat kedai tu..adusss..malu betul..dia leh wt muka relax jek..adoh!