Sep 25, 2010

sedih . pilu . hancur


assalamualaikum...hye all..pekhabar?actually wana da sampai umah just now..baru sampai ros buka FB, usha blog..there's sumthing i need to share..if takde sapa baca pun..i just nak luahkan rasa melalui blog...hurmm...masa dekat Kuantan, de sumthing happen! erghh!!actually perkara ni da lama..wujud org ke-3 dalam hbungan me n chenta hati! yeaa..sakit kan?? chenta hati kata takde ape2..tapiii..kenapa betina tu selalu kacao aku?? chenta hati pun gatai melayan apsal???ntah la hanya aku je tau pkara ni! rasa meluat! menyampah! tawar hati dgn sesuatu yang dinamakan CINTA!..benci la! dah la..chenta hati! pilih la...dia or me! cinta yang ikhlas tiada dendam...perasaan aku kat chenta hati tak sama cm perasaan aku kat ex2 lain ( byk ex la pulak!!!! =P )...em..biarlah...biar masa yang tentukan..chenta hati tak pernah lepaskan aku even kami selalu gado..break up! em..biarla...susah senang aku ade dgn dia..so terpulang pada dia utk menilai....

3 comments:

sutera said...

cinta itu dapat memberi kite lorong sebaik2xnye utk kite mencintai ALLAH SWT..CINTA yg hanya kpd ALLAH SWT akn menjadikan kita lbh khusyuk dalam solat,bertambah pula ibadah&ketaqwaan kpd ALLAH
jika hbungan dgn ALLAH SWT smkin jaoh,diri smkin lalai,itu ertinya CINTA NAFSU,jaohilah zina mata&hati..

ya ALLAH kurniakanlan kami CINTA-MU sblm kami mengemis cinta manusia... rahsia kejayaan pejuang agama ALLAH SWT ialah menundukkan nafsu yg menguasai dirinya.... CINTA tak semestinya dilafazkan,cinta wujud dalam hati wlpn kita tak meluahkan pada si dia...itu tetap di namakan cinta...cinta kpd nye tak bermakna kita akan bersame nyer... kiranya tiada cinta insani untukmu,cukuplah CINTA ALLAH SWT penyuluh hidup,kerana kelak akan ader cinta untukmu dariinsan yg mencintai ALLAH SWT,sbagaimane cinta mu kpd ALLAH SWT..

memberikan seluruh cintamu kpd sesoeorang bknlah jaminan dia akn membalas cintamu,jgn mngharap balasan cinta,tggulah cinta mekar di hatinya,jika tidak berbahagilah kerana cinta tumbuh di hati mu...sungguh menyakitkan mencintai sesaorang yg tdk mencintaimu,tp lbh menyakitkan bile mencintai seseorang tapi tiada KEBERANIAN utk meluahkan cinta kpd nya...
punca penderitaan jiwa adalan CINTA DUNIA,sebabnye sewaktu berusaha mndapatkannya hati berasa bimbang,apabila nyata tak dapat hati berasa kecewa,apabila dapat takot pula luput....

Wana De'Amor said...
This comment has been removed by the author.
Wana De'Amor said...

thanx akak..akhirnya dia dapat menilai mana permata mana kaca..semuanya dah berakhir...alhamdulillah