Aug 26, 2010

Orang ke-3 a.k.a Racun Perosak

Bismillahirrahmanirrahim....Assalamualaikum....apa sahaja yang kita lakukan mulakanlah dengan ayat suci Allah..mudah2an segalanya diberkati...ok...setelah apa yang berlaku pada wana hari ini..pada rakan2 seblum2 ini...dan pada sesiapa pun la..wana terpanggil untuk berbincang dan berbicara ( ayattttt ) tentang ORANG KE-3 atau pun bagi wana la..PEROSAK HUBUNGAN....well kaum2 perempuan yg cmni sebenarnya apa yang dorang nak ek? kenapa perlu mengganggu hubungan orang?? actually salahnye dr 2-2 pihak..kalo
bertepuk sebelah tangan takkan berbuyi
rite...jadi...sihensem bercinta dgn si cantek..datangnye si hodoh..si hensem GATAI melayan..si hodoh pun GEDIK nk mampos....hah disini bermulanya putik2 cinta 3 segi..demmmm!! wana cukup pantang!!! kalo dh ada isteri ke, tunang ke..even gf or bf...PLISSSSS la...jgn menggatal leh x? ye tau..JODOH DITANGAN ALLAH...tapi kalo kita usaha ke arah menghancurkan hubungan....takkan jadi gak kan? sukar utk dimengertikan la....cm wana kata..soal hati dan perasaan sukar utk dimengertikan...golongan yang X PERNAH CUKUP ni..mmg x reti bersyukur terutamanya yg da KAWEN!!! hoi bini kat umah tu sapa nk jaga? zaman skang ni..laki ke pompuan ke SAMA...tak pk perasaan org smpai ada yg snggup memusnahkan hubungan yang dh dibina...what the h*** hah? naudzubillah..mintak ALLAH elakkan aku jadi cmtu sbb ada org yg tgh ganggu aku cmtu...opsss...takdela....dulu la...dulu ok!!! hehehe...well....lumrah manusia..x pernah cukup...itu la sifat perampas or perosak ni! sekian..itu pendapat den la..hampa nk defend x kisah...myb hmpa ada yg org ke-3...hahaha...jaatnya kamu..jaatnya kamu...ok la...

actually harini hari hepi walopun dalam hati BENGANGGGGGGG!!!! dgn seko budak ni..hehehe..ok2 sabar2..puasa...hehe...kurang pahala..astaghfirullah...huuuu T_T...last class with my student..tajuk harini Aplikasi Makanan dan Pemakanan dlm P&P...syok tajuknya..diselitkan dgn cerita menarik dan lagu best..alhamdulillah..kelas DONE!!! well done cikgu wanna...muaaahhh...dhla tamo cite dah sal org ke-2..x suka!! x suka!!....jum berbukaaa~

2 comments:

chenta_momon said...

WY NOT KITA GUNA PARASIT UTK PEROSAK HGBN NIH?? HEHEHEH

Wana De'Amor said...

nk kena cari parasit lak..haih!